Citeste experiente

Amsterdam, Cartierul Rosu, Taize si o baita in Paris

Cel care a spart gheata si ne-a trimis povestea lui este Alex Sandulescu. Trebuie sa recunoastem ca am patruns si eu putin in excursia lui pe parcurs ce citeam experientele. Multumesc Alex pentru povestea ta si fotografiile trimise din excursie! Acum va indemn si pe voi sa cititi si sa il votati pe Alex! 🙂

„Din ce urmeaza: Amsterdam, Cartierul Rosu, Taize, Oameni credinciosi si o baita in Paris

Cum am ales sa plec:

Intotdeauna dorinta mea cea mai mare a fost sa vad lumea, fiecare tara in parte. Sa vad locuri noi, sa cunosc oameni noi. E singurul lucru bun in care merita sa investesti bani!

Cum am plecat:

Astfel Universul m-a ajutat si am primit dupa putin timp, un telefon de la un prieten care mi-a povestit despre programul TAIZE. Pe scurt , in fiecare an o tara organizeaza acest eveniment , invitand foarte multi oameni din toate colturile Europei sa le viziteze tara , oferindu-le gratuit transport, cazare si mancare timp de 4 zile.

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (10)

Unde am plecat:

Traseul a fost  Ungaria Austria, Germania, Olanda, Belgia,  Franta  si inapoi acasa.

Cum mi s-a parut ca si buget:

In toata aceasta am cheltuit doar 300 de euro si mi s-a parut foarte avantajos.

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (2)

Cum au fost serviciile de transport?

In afara faptului ca a trebuit sa petrecem multe nopti in autocar dormind pe scaun , din cand  in cand mai luam si cate unul in cap de la colegul din fatza, care incerca si el sa doarma mai comfortabil , sau alte personaje care se culcau pe podeaua autocarului si simpla dorinta de a iesi din autocar devenea imposibila, transportul a fost extraordinar de amuzant…o adevarata Aventura !

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (1)

Si acum sa va povestesc cate ceva din peripetiile mele!

Aflandu-ne pt prima data in viata noastra in CARTIERL ROSU din Amsterdam , nu stiam  de ce fetele dezbracate din vitrine ne aratau semne obscene in incercarea noastra de a le face poze si a le filma. O faza foarte amuzanta a fost cand una din ele enervata de “indrazneala” noastra a coborat din vitrina, a iesit afara si ne-a adresat insulte in limba romana. Nu ne asteptam sa fie atat de mica lumea! :))

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (8)

Odata ajunsi in Bruxelles am aflat ca vom fi cazati la un batranel foarte credincios. Partea “dificila” a fost ca batranelul avea sa ne trezeasca in fiecare dimineata la ora 7, timp de 4 zile, sa mergem la biserica. Taizeul este pana la urma o reuniune a oamenilor credinciosi, nimic mai “perfect” pentru niste oameni care tocmai veneau din Amsterdam. 🙂

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (9)

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (4)

O amintire placuta la batranelul haios a fost , faptul ca prietenul nostru Dragos (eram 3 in total) a dormit in prima seara cu capul pe un sac de dormit. El a crezut ca e o perna. Trebuie sa va spun ca era destul de frig acolo. Si prietenul meu s-a trezit intr-o dimineata si era foarte revoltat ca daca e asa de frig de ce oare nu ne-a dat niste saci de dormit. In momentul in care am aflat ca el dormise chiar un sac de dormit am inceput sa facem haz de necaz.

Concluzia: Orasul Bruxelles nu ne-a placut, strazile sunt mult  prea mici. Consider ca a fost totusi o idee inteligenta din partea primarului sa le faca asa. Astfel oamenii circula foarte mult cu bicicleta si se evita ambuteiajele in trafic. Dar in schimb ne-a placut ATOMUL si tot ceea ce am vazut aici.

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (5)

Si in ultima zi am ajuns in Paris. La ei metroul este cel mai rapid mijloc de transport in comun. Poti ajunge oriunde. Si cand spun oriunde ma refer chiar si la iesirea din oras. Noi am gresit statia in care trebuia sa coboram si am fost la un pas de a parasi orasul.

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (3)

Inca o peripetie , de data asta in Paris.  De data asta asteptam intr-un  frig de -10 grade sa intram la un WC public, care de fiecare data cand iesea cineva din el, trebuia sa se inchida pentru 2 minute si a se spele singur in interior. Dupa ce am asteptat vreo 15 minute dupa o familie de 4 italieni , care mancasera prea multe paste,  subsemnatul Alex se hotaraste sa il impinga pe Dragos in WCupt ca acesta sa faca o super baie in WC-ul public :)) . Doar era un WC inteligent care se spala singur, nu? SE PARE CA UITASEM :))

Per total a fost misto!

A fost O EXCURSIE GENIALA, am strans mai multe amintiri in 12 zile decat am strans in cativa ani stand in Bucuresti.

Drept urmare in anii ce au venit am mai fost de 3 ori, in total de 4.

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (7)

impresii-turisti-amsterdam-franta-olanda-belgia (6)

CONCLUZIA: CALATORITZI CAT PUTETI DE MULT!

P.S.: Nu injurati in strainatate. S-ar putea sa fie romani!

Daca v-a placut experienta lui Alex va indemn sa il votati printr-un like la acest articol! Iar daca si voi aveti povesti interesante le astept pe email !