Cei de la Blue Air nu vor sa lase liderul WizzAir sa acumuleze prea mult teren in fata lor. Mai mult, daca cei de la Wizz anunta introducerea periodica a doua-trei zboruri, cei de la Blue Air au vrut sa compenseze, astfel ca in decursul anului urmator planuiesc introducerea a nu mai putin de 23 de noi curse, ba mai mult, planuiesc sa achizitioneze inca 5 aeronave noi.

Ce e interesant e faptul ca noile destinatii vor fi divizate, in sensul ca ele nu vor fi accesibile doar dintr-o singura baza aeriana, ci dupa cum urmeaza:

a) Bucuresti: curse catre Birmingham, Glasgow, Castellon, Hamburg, Lyon şi Stockholm.

b) Constanta: o noua cursa catre Atena, lucru excelent din punctul meu de vedere, intrucat deschide calea turistilor greci (si nu numai) la litoralul nostru, precum si la cel bulgaresc.

c) Sibiu: catre Koln.

d) Iasi: 3 noi zboruri catre Barcelona, Bruxelles şi Koln.

Un lucru foarte important si demn de luat in considerare e faptul ca cei de la Blue Air vor veni si pe aeroportul din Cluj Napoca, care este o baza importanta pentru liderul WizzAir, mai ales ca din 2016 vor incepe, in prima faza, si cate doua zboruri saptamanale catre Dublin si Liverpool.

De fapt, toate destinatiile de mai sus vor avea o frecventa de zbor de doua curse pe saptamana, lucru cu care cei de la Blue Air planuiesc sa isi mareasca cifra de afaceri si numarul de pasageri cu aproximativ 70%.
fleet-plane-1