A trecut vacanta de 1 Mai si v-am promis ca voi reveni cu pareri despre cum am petrecut. Stiu ca am intarziat putin, dar am simtit nevoia sa imi revin dupa aceste 4 zile libere si pline de distractie. Asa cum va spuneam, anul acesta am ales sa petrec la noi in tara, in Vama Veche. Desi foarte multe persoane sustin ca Vama s-a stricat mie imi place la fel de mult ca in perioada adolecentei. Sunt de parere ca frumusetea unui loc este data de oamenii pe care ii intalnesti si cei cu care mergi insotit. Daca ai o gasca minunata si lipsita de prejudecati este imposibil sa nu te distrezi in Vama!

Si pentru ca pretentiile mele au crescut putin, dar in continuare iubesc sa merg cu cortul, am raspuns cu drag invitatiei celor de la Sandalandala de a ma caza la ei in camping. Pot spune cu mana pe inima ca in momentul in care le-am trecut pragul am simtit ca patrund intr-o alta lume. Extrem de multa culoare, verdeata, corturi, oameni veseli si optimisti am intalnit dincolo de peretii inalti de piatra ai campingului.

vama veche (5)

vama veche (3)

Intr-adevar, totul este decorat in contrast cu peisajele Vamii, dar perfect pentru cei care tin la confortul lor zilnic si in acelasi timp vor sa stea la cort. Spre deosebire de locurile de campare de la noi din tara curatenia este cu siguranta cuvantul ce defineste Sandalandala! Persoana insarcinata cu ingrijirea toaletelor si dusurilor era mai tot timpul prezenta in acel perimetru si a avut grija ca totul sa arate impecabil. Nu am putut sa nu observ si o oarecare preocupare a oamenilor de a mentine curatenia. Am apreciat acest fapt pe care il intalnesc destul de rar prin locurile prin care merg.

vama veche (6)

Sandalandala este un loc in care s-a pus mult suflet, bucurie, speranta si dorinta de a isi face turistii sa se simta extrem de bine. Nu am indraznit sa intreb managerul ce suma au investit aici dar cu siguranta contine destul de multe zerouri, mai ales ca eu imi amintesc cum arata locul acesta acum 1 an jumatate, inainte ca ei sa inceapa constructia.

vama veche (8)

Sandalandala m-au facut sa ma simt rasfatat si sa nu imi mai doresc sa plec, mai aveam putin si le ceream sa ma adopte si sa ma primeasca in marea lor familie.

vama veche (7)

In zilele petrecute aici m-am bucurat de proiectii de filme, de concertul celor de la R.O.A. si de cea mai buna omleta pe care am mancat-o pana acum ( bineinteles dupa cea a doamnei Travelica 🙂 ) . Pentru ca au deschis de 1 mai si inca nu au reusit sa termine toate amenajarile, ei au improvizat o bucatarie in aer liber si iti gateau in fata omleta. Mi-a placut ideea pentru ca de foarte multe ori imi este teama ca nu vad ce se intampla in bucatarie, iar aici am vazut tot si mi-am putut alege fiecare ingredient din omleta.

Si cand totul este frumos si idilic, trebuie sa existe ceva ce le aduce din cand in cand umbra in cort. In cazul celor de la Sandalandala, umbra a fost adusa de pozitionarea in spatele Clubului Expirat. Indiferent de ora din zi si din noapte se auzea muzica clubului de pe plaja.

vama veche (10)

Alt dezavantaj nu gasesc acestui loc in care mi-am incarcat bateriile, dar m-am si bucurat de clipe de distractie superbe.

Sa nu va ganditi ca am stat numai in camping ! Am cutreierat Vama Veche de la un capat la celalalt, m-am intanit cu prieteni vechi si am legat alte prietenii noi. Trebuie sa recunosc ca mi-am alimentat bateria interna cu energia tinerilor care parca nu oboseau niciodata, mereu dansau, radeau si cantau.

Desi noaptea a fost cam racoare, am reusit sa ma incalzesc la focurile facute pe plaja. Asta a fost o experienta unica pentru mine pentru ca am mers si am discutat cu diferite tipuri de oameni si varste variante.

Ziua a fost foarte cald asa ca am stat la plaja si m-am incumetat sa fac o baie. Nu am stat mai mult de 10 minute in apa pentru ca era destul de rece, dar am bifat si aceasta activitate pentru vacanta de 1 Mai.

vama veche (4)

Acum la final trebuie sa va spun ca am adorat acea stare de visare si libertate conferita de Vama Veche! Chiar in ultima zi stateam pe plaja, priveam marea si imi doream sa devin un om al plajei, sa nu ma mai intorc la munca si la activitatile cotidiene. Din pacate fiecare vis frumos se termina si ne lasa sa construim altul.

Asa ca draga Vama Veche si Sandalandala cand soarele va reveni printre noi voi veni in fiecare weekend sa va vizitez!